Nádudvari Petra

your memories, your moments...

Miracle is comin' - Niki

Drága Niki, köszönöm neked. Köszönöm, hogy nekem tartogattad azt a csodát, aki a szíved alatt cseperedik és köszönöm, hogy bizalommal fordultál hozzám. Elképesztő szépséget alkottunk közösen és remélem, hogy ezek a képek örökre a családi emléktárban kapnak majd helyet... és remélem azt is, hogy hozzátehettem én magam is egy keveset ahhoz, hogy mindig örömmel tekintsetek vissza erre a csodálatos időszakra. Tudom, hogy én csak a csillámport szórom a sok-sok gyönyörűségre, amit most átéltek, de szeretem hinni, hogy ez nektek is pont annyit jelent, mint én nekem.

nadudvari_petra_niki.png

nadudvari_petra_niki_3.png

nadudvari_petra_niki_2.png

nadudvari_petra_niki_1.png

nadudvari_petra_niki_6.png

nadudvari_petra_niki_5.png

nadudvari_petra_niki_7.png

nadudvari_petra_niki_8.png

A bejegyzés trackback címe:

https://nadudvaripetra.blog.hu/api/trackback/id/tr1814170361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nádudvari Petra


A hivatásom a szenvedélyem. Számomra a fotózás több, mint a pillanatok hű megörökítése. Ez művészet, önkifejezés, kommunikáció és az ajándékozás öröme egyben. Nekem a legtisztább boldogság forrását jelenti, hiszen általa adhatok az embereknek. Nekik adhatom a legszebb emlékeiket, legfontosabb pillanataikat és láttathatom önmagukat úgy, ahogy korábban még sosem tették. A blogomon ezekből a csodapillanatokból szemezgetek majd.

süti beállítások módosítása