Nádudvari Petra

your memories, your moments...

Rólam

pnp_5872.pngNádudvari Petra vagyok, fotóművész. 

Számomra a hivatásom a szenvedélyem, ezzel fekszem és kelek minden nap. Ez az, ami boldoggá tesz, ez az amiben megvalósíthatom önmagam, amivel kommunikálok, ahogy kifejezem az érzéseimet és ez az, amivel az embereknek adhatok. Általa képes vagyok boldogságot és örömet csempészni az emberek szívébe.

Imádom azokat a pillanatokat, amikor a vendégeim viszontlátják magukat az én szememmel. Imádom, amikor egy kismamának megmutathatom, milyen varázslatosan gyönyörű, amikor egy egyedülálló édesanya általam ébred rá, milyen erős, milyen tökéletes, mennyire igazi nő, amikor egy fiatal lány a stúdiómban fedezi fel saját báját, vagy amikor egy pár napos baba a kamerám előtt mosolyra húzza a száját.

Mindennél többet jelent nekem, hogy a hozzám érkezők, még ha órákra is, beengednek a legmeghittebb pillanataikba, a családjukba fogadnak és elengedik magukat. Hogy melegséget és barátságot találnak nálam és rózsabimbóként nyílnak meg a stúdióm falai között. 

Hálás vagyok, hogy azzal foglalkozhatok, amit a legjobban szeretek és örülök, hogy a képeimen keresztül vissza tudok adni az embereknek legalább annyi szeretetet, tiszteletet és törődést, amennyit én kapok általuk!

A bejegyzés trackback címe:

https://nadudvaripetra.blog.hu/api/trackback/id/tr8913403207

Nádudvari Petra


A hivatásom a szenvedélyem. Számomra a fotózás több, mint a pillanatok hű megörökítése. Ez művészet, önkifejezés, kommunikáció és az ajándékozás öröme egyben. Nekem a legtisztább boldogság forrását jelenti, hiszen általa adhatok az embereknek. Nekik adhatom a legszebb emlékeiket, legfontosabb pillanataikat és láttathatom önmagukat úgy, ahogy korábban még sosem tették. A blogomon ezekből a csodapillanatokból szemezgetek majd.

süti beállítások módosítása