Nádudvari Petra

your memories, your moments...

- Életek élete - Új fejezet -

A mai napom mint ahogy azt említettem szintén fantasztikusan telt. Zongoráztunk, olvastunk, kutyust szerettünk és meg is vizsgáltuk. Salátát készítettünk és ebédet. Sokat nevettünk és játszottunk! - Én pedig megpróbáltam megörökíteni! ;) - Családommal már többször volt szerencsém együtt alkotni, megörökíteni fontos pillanataikat a stúdiómban. A mai helyszín mint azt láthatjátok otthonuk volt, aminek nagyon örültem. Egyrészt azért is, mert voltam már náluk és tudtam, hogy szuper hely lesz, másrészt Dóri igazi enteriőr. Az ízlése és stílusa kiváló. Szebbnél-szebb munkák kerülnek ki kezei alól. Így nem volt kétségem affelől, hogy igazán tökéletes lesz minden. Noel a nagytestvér, egy igazi művész, festményeit muszáj volt megörökítenem, igazi tehetség. Cuki, a háromlábű kutyi teljesen levett a lábamról és meglepően jól lehetett vele kooperálni, hisz egyfolytában minket imádott. Bojesz, a kis kék szemű kisfickó, a járgányos Mr. szinte egész nap evett, én pedig majdnem Őt, mert annyira édes volt! A két kis energiabombával és Édesanyjukkal csoda volt ez a nap. A fiúk a fotózás végére ledobták a textil, én meg majdnem a láncot! :D Fogadjátok nagy szeretettel az - Életek élete - új fejezet következő részét. 

nadudvar_petra_dori.png

nadudvar_petra_dori_1.png

nadudvar_petra_dori_3.png

nadudvar_petra_dori_2.png

nadudvar_petra_dori_5.png

nadudvar_petra_dori_4.png

nadudvar_petra_dori_7.png

nadudvar_petra_dori_6.png

nadudvar_petra_dori_9.png

nadudvar_petra_dori_8.png

nadudvar_petra_dori_11.png

nadudvar_petra_dori_10.png

nadudvar_petra_dori_13.png

nadudvar_petra_dori_12.png

nadudvar_petra_dori_15.png

nadudvar_petra_dori_14.png

nadudvar_petra_dori_17.png

nadudvar_petra_dori_16.png

nadudvar_petra_dori_19.png

nadudvar_petra_dori_18.png

nadudvar_petra_dori_21.png

nadudvar_petra_dori_20.png

nadudvar_petra_dori_23.png

nadudvar_petra_dori_22.png

nadudvar_petra_dori_25.png

nadudvar_petra_dori_24.png

nadudvar_petra_dori_27.png

nadudvar_petra_dori_28.png

nadudvar_petra_dori_26.png

A bejegyzés trackback címe:

https://nadudvaripetra.blog.hu/api/trackback/id/tr9514728665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nádudvari Petra


A hivatásom a szenvedélyem. Számomra a fotózás több, mint a pillanatok hű megörökítése. Ez művészet, önkifejezés, kommunikáció és az ajándékozás öröme egyben. Nekem a legtisztább boldogság forrását jelenti, hiszen általa adhatok az embereknek. Nekik adhatom a legszebb emlékeiket, legfontosabb pillanataikat és láttathatom önmagukat úgy, ahogy korábban még sosem tették. A blogomon ezekből a csodapillanatokból szemezgetek majd.

süti beállítások módosítása