Nádudvari Petra

your memories, your moments...

2017 év utolsó napja. - 2017 december

Kedveseim...

Engedjétek meg, hogy pár gondolatot megosszak veletek... Már csak pár óra van hátra ebből az évből, mégis olyan mintha most kezdődött volna el.
Oly gyorsan telt el és pörögtek a mindennapok, hogy fel sem lehetett sokszor fogni.
Mindig írom és hangoztatom, hogy mennyire hálás vagyok azért ami megadatott nekem és amiért megdolgoztam, mert igazi ajándék ha azt csinálhatom amit szeretek és ez ebben az évben is így lehetett.
Minden nap még mindig azért vagyok, hogy jobb legyek és többet adhassak nektek, azoknak akik eljönnek hozzám és velem szeretnének alkotni.
Szerintem minden év tartogat nehezebb és könnyebb időszakokat, mégis sikeres, jó és boldog pillantokkal, szuper emberekkel, családokkal, újszülöttekkel, kismamákkal emlékezhetek vissza erre az évre.
Örömmel tölt el, hogy mindkét stúdióm sok-sok szép emléknek adhatott otthon, mesés alkotásokkal tele, amit azoktól az alkotóktól kaphattam akik szüntelen nekem alkotnak évek óta, ezúton is nagyon köszönöm nekik! Barbi és Ági a mentoráltjaim nagyon sikeresen teljesítették a programot és nagyon megszerettük egymást. Új mentoráltammal Adrival, pedig lelkesen állunk elébe a közös útnak! Keresztanya lettem, kaptam egy kislányt a szívembe, drága Lilikém személyében, aki egy fantasztikus emberke.
Kisfiam Konor 6 éves lett. Igazi nagy dumás, nyitott szívű kispasi! - bár nekem mindig a pici fiam, életem szerelme marad. Ő és a családom velem volt most is, ami a lehető legfontosabb és támogatnak mindenben, így kerek az egész! Viszlát 2017!

És hogy mit hoz a 2018? Remélem, hogy a sors káprázatos történéseket tartogat!

nadudvari_petra_konor_1.png

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nadudvaripetra.blog.hu/api/trackback/id/tr4913536495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nádudvari Petra


A hivatásom a szenvedélyem. Számomra a fotózás több, mint a pillanatok hű megörökítése. Ez művészet, önkifejezés, kommunikáció és az ajándékozás öröme egyben. Nekem a legtisztább boldogság forrását jelenti, hiszen általa adhatok az embereknek. Nekik adhatom a legszebb emlékeiket, legfontosabb pillanataikat és láttathatom önmagukat úgy, ahogy korábban még sosem tették. A blogomon ezekből a csodapillanatokból szemezgetek majd.

süti beállítások módosítása